سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکنولوژی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

موتور سیکلت خودران با کابین سرپوشیده

 

موتور سیکلت خودران با کابین سرپوشیده

 

موتور سیکلت خودران

ایده موتور سیکلت خودران The Autonomous LDR در دوران قرنطینه خانگی توسط «لوک مسترآنجلو» (Luke Mastrangelo) به وجود آمده است. او روزها و هفته‌ها بر روی ایده خود کار کرده تا در نهایت این دوچرخه کابین‌دار ایمن متولد شود. طراحی مسترآنجلو به گونه‌ای صورت گرفته تا نتیجه نهایی در نقش یک اتومبیل، به اندازه کافی راحت و به عنوان یک موتور سیکلت، کاملا جمع و جور باشد. همچنین فاصله بین دو چرخ LDR خودران توسط یک کابین سرپوشیده بسته شده تا مسافر خود را از آلودگی ویروس کرونا در جریان سفرهای شهری محافظت کند. شما در واقع به نوعی با یک Tron Light-Cycle نسل جدید برای شرایط فعلی جهان روبرو هستید.

 

 

 

The Autonomous LDR با طراحی کمتر اسپرت خود، ظاهری نرم و ظریف مانند پیله‌ای با پرداخت مات مدرن ارائه می‌دهد. هدف از این طراحی ویژه متعادل ساختن زیبایی‌شناسی مدرن و تلفیق آن با طراحی ساده و قابل اطمینانی که به شما احساس امنیت و ایمنی بدهد.

 

کابین سرپوشیده

موتور سیکلت خودران با کابین سرپوشیده، فضای کافی مناسبی را برای یک نفر مسافر خود فراهم می‌کند و شما درون آن احساس خفگی نخواهید داشت. چنین کابینی در محیط‌های شلوغ پرترافیک به خوبی شما را از آلودگی محیطی در امان نگه می‌دارد. مسترآنجلو درباره طراحی ویژه خود توضیح می‌دهد:

LDR خودران از سیستم دید دوربرد نصب شده در جلو و عقب به همراه دوربین‌های زاویه باز (wide-angle)، رادار و همچنین حسگرهای مجاورتی محیطی (پیرامونی) برای حرکت در شرایط مخصوص جاده و همچنین ترافیک استفاده می‌کند.