سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکنولوژی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

لوکس ترین استخرهای جهان

یکی جذابیت‌های گردشگری تجربه‌ی اقامت در هتل‌های لوکس جهان است به همین دلیل هتل‌های مجلل جهان امکانات لوکسی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. یکی از این امکانات استخرهای لوکس است که برای مسافران بسیار جذاب و هیجان‌انگیز بوده است. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی لوکس ‌ترین استخرهای جهان در هتل‌های مجلل بپردازیم.

لوکس ‌ترین استخرهای جهان

استخر هتل Habita

هتل هبیتا در مونتری مکزیک قرار دارد که این هتل در پشت بام دو استخر با ساختار بتونی را ارائه کرده است. استخر هتل هبیتا دارای نمای 360 از کوه‌های اطراف است و منظره‌ای فوق‌العاده را به تصویر می‌کشد. البته هزینه این هتل از شبی 150 تا 250 دلار بوده است.

استخر هتل Four Seasons Safari Lodge

هتل Four Seasons Safari یا هتل چهارفصل در پارک ملی تانزانیا دارای یک استخر بسیار جذاب رو به حیوانات وحشی است. در واقع زمانی که مشغول شنا هستید حیواناتی چون فیل و زرافه و دیگر حیوانات وحشی در اطرافتان در حال قدم زدن خواهند بود. هزینه این هتل شبی 2000 دلار بوده است.

استخر هتل the Library

در نزدیکی ساحل چاوانگ در جزیره پرهیاهو ساموئی در تایلند، استخر سرخی در هتل the Library ساخته شده که این استخر موزاییکی با کاشی‌های فوق‌العاده زیبای زرد، نارنجی و قرمز پذیرای مهمانان خود است. این استخر از هر طرف به دریا مشرف شده و منظره‌ای زیبا دارد.

استخر هتل The Joule

هتل The Joule در دالاس بوده که در سال 1927 ساخته شده و در سال‌های گذشته بازسازی شده است. این هتل دارای یک استخر در پشت بام خود بوده و دیواره‌های شیشه‌ای استخر بسیار جذاب هستند. استخرها رو به دریا هستند و محیطی آرام و خوب در پشت بام این هتل ایجاد شده است. هزینه اقامت در این هتل حدودا شبی 200 دلار به بالا خواهد بود.

استخر هتل the Grace’s

هتل the Grace’s هتلی در جزیره محبوب سانتورینی در یونان است. این هتل در روستای Imerovigli بین شهرهای بزرگ اویا و فارو واقع شده است. استخر این هتل بهترین منظره را رو به دریا در اختیارتان قرار خواهد داد و زیبایی منحصر به فردی را به ارمغان آورده است.

استخر هتل Marina Bay Sands

هتل Marina Bay Sands در سنگاپور واقع شده و یکی از بزرگترین استخرهای پشت بام جهان را دارد. این استخر بهترین نما را دارد و منظره‌ای فوق‌العاده را به تصویر می‌کشد. هزینه اقامت در این هتل از شبی 400 تا 500 دلار است.

استخر هتل Oberoi Udaivilas

هتل Oberoi Udaivilas یک هتل با فضای 50 هکتاری است که در دریاچه‌‌ی پیچولا در آداپور هند واقع شده و از مجموعه‌ای از استخرهای خصوصی و نیمه خصوصی برخوردار بوده است. این استخرها از طریق کانال‌هایی به دریاچه نیز متصل هستند و نمای این استخر رو به فضای سبز و دریاچه است که زیبایی خاصی دارد.

استخر هتل Phum Baitang

Phum Baitang در کامبوج به شکلی سرسبز طراحی شده و یکی از استراحتگاه‌های لوکس پنج ستاره این کشور است که دارای 20 ویلای خصوصی با دسترسی اختصاصی به استخر هتل است.

استخر هتل Amandari resort

هتل Amandari resort یک تفرجگاه آرامش‌بخش در بالی است که محیطی دلچسب را به ارمغان آورده است. این هتل همچنین یک استخر خیره‌کننده را در خود جای داده که منظره‌ی آن رو به غروب خورشید در رودخانه ایونگ است. از سوی دیگر این هتل دارای تراس‌هایی به سمت جنگل و شالیزارهای فوق‌العاده زیبا است و به طور کلی محیطی بکر را ایجاد کرده است. هزینه اقامت در این هتل شبی 830 دلار است.

استخر هتل Chedi Muscat

هتل Chedi Muscat در عمان دارای یک استخر 103 متری در کنار خلیج عمان بوده که بسیار مجلل و مینیمالیستی طراحی شده است. این هتل یکی از زیباترین استخرهای خاورمیانه و جهان را دارد و شاهد طراحی خاص و فوق‌العاده زیبایی از آن هستیم. این هتل لوکس ‌ترین استخرهای جهان را در خود جای داده است.