سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکنولوژی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

لپ تاپ Dell Precision M3800

ایستگاه کاری حرفه ای Dell Precision M3800 به عنوان یک جایگزین دسک تاپ برای افراد حرفه ای عمل می کند. برای اطلاعات بیشتر ، بررسی لپ تاپ دست دوم dell ایستگاه کاری حرفه ای Dell Precision M3800 را بخوانید.

ایستگاه کاری حرفه ای Dell Precision M3800 می تواند به عنوان یک جایگزین دسک تاپ برای حرفه ای هایی که مایل به انعطاف پذیری هستند تا بتوانند ایستگاه کاری خود را دور بزنند ، باشد. دارای سبک قدیمی اما شاید کلاسیک لپ تاپ است. مواد و کیفیت ساخت در صورت عدم الهام گرفتن صلاحیت دارند. با توجه به مخاطبان خاص و قیمت آن ، ما انتظار داریم یک نمایشگر واقعی IPS با عملکرد بهتر داشته باشیم. پردازنده اصلی و گرافیکی برای این اسب کار به خوبی ارزیابی شده است و بسته کامل آن یک انتخاب ایمن اما بسیار قابل استفاده را تشکیل می دهد.

 

بنابراین در ایستگاه های کاری موبایل ، جایی که مقدار زیادی از قطعات و اتصالات مورد نیاز برای جایگزینی یک ایستگاه کاری دسک تاپ در حال حاضر غیرممکن است که کفش را به یک دال 20 میلی متر بچرخانید. در اینجا بررسی ایستگاه کاری موبایل Dell Precision M6800 است. همچنین ببینید بهترین لپ تاپی که می توانید خریداری کنید چیست؟

 

Dell Precision M6800 آخرین نسخه از لپ تاپ ایستگاه کاری حرفه ای 17 اینچ دل است که جایگزین M6700 خروجی می شود ، و نویسنده تبلیغات بازاریابی دل آن را به عنوان "قدرتمندترین 17" ایستگاه کاری جهان "اعلام می کند.

 

بیایید ابتدا شوک بدنی و هیبت را از سر راه خود بیرون کنیم. وزن این رایانه نوت بوک بسیار زیاد در بالای دامان شما است ، نزدیک به 4 کیلوگرم. و در حالی که عمر باتری آن اندازه گیری شده در آزمایشگاه در حدود 4 ساعت کاملاً غم انگیز نبود ، اگر شما به دنبال سفر با M6800 هستید ، باید یک شارژر بزرگ ، یک آجر پهن از آداپتور برق به اندازه یک شومیز ، بسته بندی کنید. چرخاندن ترازو به یک کیلو دیگر. همه بررسی های لپ تاپ های سطح بالا را مشاهده کنید.

 

در مقایسه با پیشرفته ترین محاسبات ، ایستگاه کاری دسکتاپ جدید Apple Mac Pro چندین برابر عملکرد رایانه های هر نوت بوک حرفه ای را بسته بندی می کند و به طور مشابه 5 کیلوگرم وزن دارد.

 

آنچه که Precision M6800 ارائه می دهد ، یک سکوی محاسباتی مستقل با صفحه کلید ، صفحه نمایش و صفحه لمسی (و پد لمسی) است ، همه به صورت بسته بندی تخت - ضخامت فقط 38 میلی متر.

 

شاسی فلزی به رنگ تفنگ است اما در لمس آن بیشتر پلاستیکی است. بنابراین اگرچه کاملاً محکم به نظر می رسد ، انتظار داریم رنگ پس از استفاده از قاب پلاستیکی ساییده یا تراشه شود. مانند لپ تاپ های قدیمی ویندوز ، صفحه لمسی کوچک آن فقط 80 45 45 میلی متر است ، اما دارای سه دکمه مجزا در زیر است که به راحتی کار می کنند.

 

در سمت راست صفحه کلید Qwerty یک صفحه شماره جداگانه قرار دارد و عملکرد این کلیدهای کمی چرخشی و لاستیکی را می توان اسفنجی توصیف کرد. در جریان تایپ کامل ، صدا تا حدی بی صدا است و ما احساس کلی کمی نرم داریم.

 

به لطف قدرت اسکله ها و هاب های توسعه ، بسیاری از لپ تاپ ها می توانند به راحتی محدوده پورت داخلی خود را تکمیل کنند. اما اگر لازم است همه اینها را داخل خود داشته باشید ، در Precision M6800 بیشتر مشاغل تحت پوشش قرار می گیرند.

 

چهار USB 3.0 وجود دارد ، هر دو طرف ، به علاوه یک eSATA / USB 2.0 ترکیبی در عقب. همچنین در پشت یک پورت اترنت گیگابایتی ، VGA D-Sub و HDMI قرار دارد. نسخه دوم مشخص نشده است ، اگرچه ما توانستیم یک مانیتور Dell UP2414Q را با وضوح تصویر 3840 21 2160 پیکسل رانندگی کنیم ، که HDMI 1.4 را نشان می دهد. FireWire و Thunderbolt از نظر حرفه ای های ویدیویی از دست رفته اند.

 

در سمت چپ لپ تاپ ، یک درایو دی وی دی بارگیری سینی برای خواندن و نوشتن دیسک های نوری قرار دارد ، همراه با یک اسلات ExpressCard 54 میلی متر و کارت خوان SD. یک شکاف باریک در اینجا کارت های هوشمند را نیز می پذیرد.

 

در سمت راست یک کانکتور DisplayPort با اندازه بزرگ و شیار خلیج یدکی با امکانات مختلف انبساط ، به علاوه یک کلید کشویی برای خاموش کردن آداپتور Wi-Fi 11ac تعبیه شده است. این نشان دهنده کاهش بیشتر هزینه هاست ، با استفاده از کارت mini-PCI 2x2 به جای محلول 3x3 کامل.

چندین پیکربندی ممکن برای اجزای داخلی ارائه شده است. همه نسخه ها از همان پردازنده اصلی ، پردازنده 2.7 گیگاهرتزی Intel Core i7-4800MQ و یک صفحه نمایش مات با کیفیت Full HD استفاده می کنند و می توانند با انتخاب قراردادهای پردازنده گرافیکی ، حافظه ، ذخیره سازی و پشتیبانی پیکربندی شوند.

 

در حال حاضر 1389 پوند به علاوه تحویل و مالیات بر ارزش افزوده ، M6800 را با گرافیک AMD FirePro M6100 ، 8 گیگابایت حافظه سیستم و 500 گیگابایت دیسک سخت همراه با 8 گیگابایت فلش برای شما خریداری می کند.

 

نمونه آزمایشی ما بهترین مدل با گرافیک nVidia Quadro K3100M ، 16 گیگابایت حافظه و 750 گیگابایت دیسک سخت بود که با قیمت 1765 پوند به علاوه هزینه حمل و نقل و مالیات بر ارزش افزوده - یا 2154 پوند شامل می شود.

 

مانند اکثر رایانه های ویندوزی کنونی که برای استفاده حرفه ای طراحی شده اند ، محبوب ترین سیستم عامل 64 بیتی Microsoft Windows 7 Professional از قبل نصب شده دارند.

 

نمایش دادن

به عنوان یک ایستگاه کاری موبایل ، کیفیت نمایش بسیار مهم است ، به ویژه برای طراحی گرافیک و کار CAD که نیاز به نمایش دقیق تصاویر دارد. دل در مشخصات فنی لیست صفحه ای که برای این صفحه ضد مات ضد نور استفاده می شود ذکر نکرده است ، بنابراین ما سعی کردیم از طریق نمایندگی روابط عمومی شرکت توضیح دهیم. آنها سخنگوی دل را پیدا کردند که به وضوح اظهار داشت که از فناوری IPS استفاده می کند.

 

اندازه گیری های آزمایشگاهی صفحه نمایش 99 درصد پوشش sRGB و 77 درصد AdobeRGB را ثبت کرده است. نسبت کنتراست به طور ناامیدکننده ای بین 490: 1 و 520: 1 کم بود ، این ارقام به ترتیب 25 درصد و روشنایی کامل بودند.

 

حداکثر سطح نیز با 240 cd / m ^ 2 نسبتاً پایین بود ، اگرچه بیشتر افراد حرفه ای نیازی به بیش از 200 cd / m ^ 2 نخواهند داشت مگر اینکه در خارج از منزل کار کنند.

 

تنوع درخشندگی در سراسر پنل بسیار ضعیف بود. در یک سطح روشنایی 50 درصدی ، یک سوم بالای صفحه تا 28 درصد از پایین روشن تر است.

 

وضوح زاویه دید متفاوت بود. هنگامی که از کناره ها یا از بالا مشاهده می شود ، می توان تصویر صفحه را به وضوح مشاهده کرد ، تا حدود 45 درجه خارج از محور قبل از اینکه سیاه پوستان شروع به تبدیل شدن به خاکستری روشن کنند. اما از پایین مشاهده می شود ، تصویر صفحه با سرعت کاملاً معکوس ، به سرعت "نفی" می شود.

 

تحقیقات بیشتر نشان داد که این پنل از نوع LCD پیچ خورده و نماتیک (TN) با کد محصول LGD02DA است. در همین حال ، نماینده فنی دل اظهار داشت که این لپ تاپ ایستگاه کاری دارای یک صفحه IPS است.

 

پردازنده اصلی یک انتخاب کاملاً ثابت است ، یکی از آخرین تراشه های نسل Haswell اینتل از سال گذشته بر اساس فرایند 22 نانومتری ، یک بخش چهار هسته ای با Hyper Threading و حالت Turbo تا 3.7 گیگاهرتز برای یک هسته.

 

این پردازنده از یک GPU گرافیکی Intel HD Graphics 4600 نیز بهره می برد و سوئیچینگ Optimus امکان استفاده از این کارت را به جای کارت Quadro با قدرت بالا ، صرفه جویی در انرژی و کاهش نویز فن را فراهم می کند.

در آزمون Geekbench 3 ، که عملکرد پردازنده و حافظه خام را اندازه گیری می کند ، M6800 با 3641 امتیاز برای یک هسته واحد و 13،493 امتیاز در حالت چند هسته ای ، بسیار عالی رتبه بندی شد.

 

PCMark 7 امتیاز کلی ولرم تری را به 3556 امتیاز داد. این مجموعه تست میزان پاسخگویی رایانه شخصی ویندوز را ارزیابی می کند و سرعت سیستم Dell را به دلیل کند بودن دیسک سخت - یک درایو SATA با قدرت 7200 دور در دقیقه 2.5 اینچ - کاهش داده است. می توانید برای این لپ تاپ درایوهای هیبریدی را انتخاب کنید یا حتی یک sSD mSATA را نصب کنید تا موقعیت های از دست رفته را در اینجا بازیابی کنید.

 

معیار بعدی PCMark 8 با 3889 امتیاز در بخش خلاق آزمون ، که شامل ویرایش عکس و فیلم و همچنین معیارهای بازی است ، نتیجه کسب کرد. ما هنوز هیچ رایانه شخصی دیگری نداریم که بتواند این امتیاز را باهم مقایسه کند.

در Cinebench 11.5 ، Precision M6800 امتیاز 1.62 و 7.26 را برای حالت های تک هسته ای و چند هسته ای کسب کرد ، در حالی که v15 از محک رندر به ترتیب 145 و 670 امتیاز گرفت - هر دو امتیاز عالی برای یک ایستگاه کاری قابل حمل.

 

با استفاده از گرافیک nVidia Quadro به طور کامل ، Precision M6800 با سریعترین فریم OpenGL که برای این دسته از کامپیوترها دیده ایم ، به طور متوسط 82.7 و 87.9 فریم در ثانیه برای نسخه های 11.5 و 15 تست ماکسون ارائه می شود.

 

بدیهی است که هدف اصلی بازی بازان نباشد ، در مقابل سعی نکردیم برخی از بازی های ویندوز را با استفاده از این بسته بندی گرافیکی قابل حمل امتحان کنیم.

 

در Stalker: Call of Pripyat و با وضوح تصویر 1920 x 1080 ، بازی در تنظیمات Ultra به طور متوسط 92 فریم در ثانیه است.

چالش برانگیزتر Tomb Raider 2013 ارقام کمتری را نشان می دهد ، با جزئیات پیش فرض Normal با میانگین 60 فریم در ثانیه شروع می شود. افزایش کیفیت به Ultra به معنای متوسط 33 فریم در ثانیه بود ، در حالی که کیفیت نهایی - که شامل نمایش مو TressFX است - فریم را به 19 فریم در ثانیه کاهش داد.

 

در تست استاندارد باتری ما - ویدئوی حلقه ای MPEG-4 با کیفیت Full HD که از طریق Wi-Fi با صفحه نمایش 120 سی دی / متر ^ 2 پخش می شود - Dell Precision M3800 با باتری قابل جدا شدن 97 وات 4 ساعت و 13 دقیقه دوام آورد.

 

این از نظر استاندارد برخی از نوت بوک های مبتنی بر Haswell که می توانند 8-12 ساعت کار کنند ، ضعیف است ، اما با توجه به استاندارد لپ تاپ های ایستگاه کاری ویندوز که عموماً عمر باتری آنها در چند دقیقه و نه ساعت اندازه گیری می شود ، نتیجه ای کاملاً غیرمعمول است.

در هنگام استفاده ، M3800 حتی در حالی که طرفداران در حال کار هستند ، نسبتاً ساکت باقی مانده بودند ، که نسبت به طرفداران بسیاری از لپ تاپ ها پایین تر بودند. مزاحم تر می تواند طبیعت متناوب سر و صدا باشد - با استفاده از برنامه پیش فرض برق "Dell" و لپ تاپ بیکار بر روی میز ، فن به طور دوره ای برای چند ثانیه در هر دقیقه کاملاً آزار دهنده و ناراحت کننده می چرخد.